Nissan u Hannoveru predstavio obnovljeni NV400 model
Nissan u Hannoveru predstavio obnovljeni NV400 model
Nissan je u Hannoveru predstavio novu verziju NV400, ojačanu novim motorima, naprednom tehnologijom i bogatijom modelskom ponudom. Pogonsku osnovu čini 2.3-litreni četverocilindarski agregat sa 4 ventila po cilindru kojeg je razvio Nissanov partner Renault. Ovaj motor dolazi u više varijanti snage: 110, 125, 135 i 165 KS.
Naime, ovaj motor je već od ranije poznat pa je uz pomoć jednog turbo kompresora dostupan sa snagama od 110 KS i 285 Nm okretnog momenta, te sa 125 KS i 310 Nm. Novost je Twin-turbo punjač sa kojim ovaj motor razvija 135 KS i 340 Nm te 165 KS i 360 Nm okretnog momenta. U ponudi je i dalje varijanta sa turbo kompresorom varijabilne geometrije koji razvija 150 KS i 350 Nm, a koji se isporučuje isključivo uz robotizirani poluautomatski mjenjač.
Velika pažnja usmjerena je na ekonomičnost pa se modeli sa Twin-turbo motorima opremljeni Start&Stop tehnologijom i regenerativnim kočenjem preko ESM-a (Energy Smart Management), pa tako verzija sa 165 KS omogućuje prosječnu potrošnju od svega 6.9 l/100 km, što je 1,5 litre manje u odnosu na prethodnu verziju sa 150 KS.
Među nove sisteme spadaju Hill Start Assist (pomoć pri kretanju uzbrdo), Wide View Mirror (široko ogledalo smješteno na suvozačkom sjenilu), Trailer Sway Control (sistem koji smiruje krivudanje prilikom vuče prikolice), Tyre Pressure Monitoring System (sistem nadzora pritiska u gumama), DAB digitalni radio s Bluetoothom i USB priključkom.
Novi NV400 sada dolazi sa prednjim ili stražnjim pogonom, tri međuosovinska rastojanja, tri visine i četiri dužine karoserije, čime se dobijaju zapremine prtljažnog prostora od 8 do 17 m3 i maksimalne dozvoljene mase od 2,8, 3,3, 3,5 i 4,5 tona.
Modeli sa prednjim pogonom dostupni su sa karoserijama dužine 5.048, 5.548 i 6.198 mm, visinama 2.307, 2.499 i 2.749 mm, dok su modeli sa stražnjim pogonom dostupni sa dužinama od 6.198 i 6.848 mm, te visinama od 2.557 i 2.815 mm. Unutrašnjost stvara ugodno okruženje za vozačev cjelodnevni rad, sa velikim brojem elektronskih pomagala i praktičnih pretinaca za odlaganje potrebne dokumentacije.