Peugeot na sajmu automobil u Ženevi 2012.
Peugeot na sajmu automobil u Ženevi 2012.
O dolasku novog Peugeota 208 počelo se govoriti odmah nakon što je završio sajam automobila u Frankfurtu, septembra 2011. Od tada je javnost imala priliku vidjeti nekoliko fotografija o mogućem izgledu nove 208-ce, da bi Peugeot najavio zvanično predstavljanje u Ženevi. Novi 208 dizajnerski se udaljio od prethodnog modela, ali je ipak zadržao neke prepoznatljive konture od svojih prethodnika.
Novi 208 izgleda jako atraktivno i bogato. Kad su dimenzije u pitanju novi Peugeot 208 sa dužinom od 3.975 mm nešto je kraći od Peugeota 207, ali i viši za 10 mm. Pored toga Peugeot 208 sada je lakši oko 110 kilograma od svog prethodnika što će doprinjeti u smanjenju potrošnje goriva i zagađenju okoline. Iz Peugeota ističu da smanjenje dužine vozila neće uticati na komfor putnika te da je unutrašnji prostor bolje iskorišten.
Novi 208 sada ima više mjesta na zadnjoj klupi, pa tako će putnici imati 50 mm više mjesta za koljena. U izradi automobila korišteni su kvalitetni materijali, a kada je u pitanju oprema novi 208 može se pohvaliti sa puno toga, kao što je dvozonska automacka klima uređaj, veliki navigacioni sistem, komande na volanu itd. Novi 208 bit će ponuđen u dva oblika karoserije, sa 3 i sa 5 vrata, a Peugeot planira i model CC kao i verziju SW karavan.
Za pogon su zadužena dva benzinska 3-cilindraša zapremine 1.0-litra i 75 ks, odnosno od 1.2-litra i 100 ks. Potrošnja slabijeg motora u kombinovanoj vožnji trebala bi biti do 4,3 litra na 100 km, uz CO2 emisiju od 99 g/km. Peugeot će ponuditi i tri e-HDi “micro-hybrid” turbodizel motora te će biti opremljeni stop-start sistemom. Dizelski modeli moći će se pohvaliti sa još manjom prosječnom potrošnjom koja bi trebala biti oko 3,4 l na pređenih 100 km.
208 GTi concept
Peugeot je pripremio i sportsku izvedbu 208-ce pod GTi, ali samo u konceptnom izdanju. Koncept 208 GTi svoje korijene vuče iz modela 208 sa 3 vrata, a od običnog modela vizuelno se razlikuje po aerodinamičnim dodacima u koje spadaju proširenja na lukovima blatobrana i pragovima, kao i spojler koji se nalazi pozadi, na vrhu trećih vrata.
Promjene su zahvatile i strukturu gornjeg dijela maske hladnjaka, a na donjoj ivici ubačen je još jedan hormirani elemenat na kojem se nalazi ugravirana zastava zemlje iz koje dolazi vlasnik automobila. Dnevna svijetla i stop svijetla su u LED tehnologiji, ali Peugeot je otišao i korak dalje pa su LED tehnologiju upotrijebili i za pokazivače pravca.
Za pokretanje malog sportiste zadužen je 1.6-litarski turbo četvorocilindrični motor koji je preuzet iz modela RCZ, a koji razvija okruglo 200 KS uz obrtni moment od 254 Nm. Motor je uparen sa šestostepenim ručnim mjenjačem, a pogon je na prednjim točkovima. Tu su i nove jačne kočnice kakve priliče ovakvom automobilu. Ovaj model svoju premijeru mogao bi imati već u Parizu 2012.
Peugeot 4008
Pored modela 208 Peugeot u Ženevu je stigao i sa novim modelom pod oznakom 4008. Ovaj model zasnovan je na istoj platformi kao i Citroen C4 Aircross, a oba preuzimaju platformu od Mitsubishija ASX. Sa svojim dimenzijama novi automobil smješten je ispod većih modela 3008 i 4007. Njegova dužina iznosi 4.340 mm, širina 1.800 mm, a visina 1.630 mm, dok međuosovinski razmak iznosi 2.670 mm. Prtljažni prostor ima zapreminu od 416 litara, u opciji odabira paketa opreme sa rezervnim točkom punih dimenzija, te opcija prtljažnika od 442 litra sa opcijom seta za popravku gume.
Za pogon 4008 u ponudi su dva benzinska i dva dizel motora. Benzinski motori 1.6-litarski razvija 115 KS dok 2.0-litarski razvija 150 KS. Oba motora uparena su sa petostepeni ručni mjenjačm, a za snažniji motor postoji mogućnost doplate za automatiki CVT mjenjač. Kad je riječ o dizelima, kupcima će biti ponuđeno da biraju između 1.6-litarskog HDi motora od 115 KS i snažnijeg 1.8-litarskog od 150 KS. Oba motora će biti upareni sa šestostepenim manuelnim mjenjačem.
Što se tiče pogona Peugeot 4008 proizvodiće se u dvije izvedbe, osnovnoj sa pogonom na prednje točkove i opcionoj sa 4×4 pogonom. Ulazni model bit će opremljen sa 1.6-litarskim benzincom i pogonom samo na prednje točkove, dok će pogon na sva četiri točka biti dostupan u svim drugim verzijama. Sistem pogona 4×4 imaće tri moda rada, standardni 2WD koji će snagu prenositi samo na prednje točkove, te dva terenska moda 4WD i LOCK.
Peugeot 4008 proizvodit će se u Japanu, što će direktno uticati na formiranje njegove cijene. Prodaja starta u maju 2012. godine.