Volkswagen predstavlja tehnologiju budućnosti – ZAS
Volkswagen predstavlja tehnologiju budućnosti – ZAS
Volkswagenova najnovija tehnologija efikasnosti, sistem deaktivacije cilindara (ZAS), doživjet će premijeru s novim motorom 1.4 TSI. Time je Volkswagen napravio korak naprijed u polju dodatne uštede u potrošnji goriva njegovih novih modela.
Sve će započeti početkom 2012. godine kada če Volkswagenova najnovija tehnologija učinkovitosti, isključivanja cilindara debitovat će u novom 1.4 TSI motoru. Ovom inovacijom Volkswagen čini veliki korak u pogledu smanjivanja potrošnje goriva kod svojih novih modela. Kao inovator i pionir ove tehnologije u svijetu, Volkswagen će u svom TSI motoru sa četiri cilindra u velikoj seriji upotrijebiti sistem isključivanja cilindara. Ovaj super napredni sistem prije svega trebao znatno smanjiti potrošnju i to na način da kod niskog i srednjeg opterećenja privremeno dođe do isključivanja čak dva od četiri cilindra. Deaktivacija cilindara u NEDC ciklusu vožnje uistinu smanjuje potrošnju 1.4 TSI motora za 0,4 l/100km. Pri tome kada se integrira start-stop funkcija koja deaktivira motor u praznom hodu, efekt uštede se povećava na otprilike 0,6 l/100km.
Najveći učinak ova tehnologija ostvaruje kod konstantne vožnje umjerenom brzinom, od prilike 50 km/h u trećem ili četvrtom stepenu prijenosa, pa tako postiže uštedu od gotovo jedne litre na 100 km što je izvrstan rezultat. Ovaj novi štedljivi TSI motor bez problema će ispuniti zahtjeve buduće EU6 norme o ispušnim plinovima. Visoka efikasnost ovog sistema neće uticati na komfor u vožnji. Inžinjeri iz Volkswagena potrudili su se da perfektno izbalansiraju rad 1.4 TSI motora prilikom rada na samo dva cilindra. Tokom rada na dva cilindra radi vrlo tiho i uz minimum vibracija.