Volkswagen u Golfu predstavio revolucionarni sistem uštede goriva
Volkswagen u Golfu predstavio revolucionarni sistem uštede goriva
Volkswagen je na predstavljanju osvježenog Golfa najavio da će početi sa ugradnjom novog 1,5 TSI motora, koji će imati sistem za isključivanje cilindara.
Danas, ovaj tehnički novitet dopunjen je sa mikro-hibridnim sistemom, uz čiju pomoć bi Golf TSI u realnim uslovima vožnje trebalo trošiti kao Golf TDI. Zvaničan naziv ovog Golfa je VW Golf 1.5 TSI ACT BlueMotion, gdje ACT predstavlja skraćenicu od Active Cylinder Management. Njegov zadatak je da po potrebi isključuje dva od četiri cilindra.
Volkswagen naglašava da je u kombinaciji sa DSG mjenjačem Golf u ovoj varijanti zapravo mikro-hibrid, zahvaljujući činjenici da prilikom usporavanja, odnosno, svaki put kada pustite gas, ne samo što mjenjač izbacuje iz brzine, već isključuje i motor.
Za to vrijeme, za napajanje potrošača zadužena je kompaktna litiju-jonska baterija, koja se istovremeno dopunjava na nizbrdicama ili prilikom kočenja. Na 1,5 litrenom motoru promijenjena je turbina varijabilne geometrije, dok je motor konstruisan tako da radi po principu Milerovog ciklusa, odnosno ima peti takt.
Usisni ventili zatvaraju se ranije što rezultuje većom kompresijom. Uz dodatnu pomoć turbopunjača ostvaruje se oko deset posto uštede u odnosu na sličan benzinski motor.
VW Golf 1.5 TSI ACT BlueMotion je već dostupan za narudžbe.