MV Agusta Brutale 800 Dragster
MV Agusta Brutale 800 Dragster
Motociklisti su oduvijek bili zaseban soj ljudi, sa posebno naznačenom individualnošću. Kao što ribolovci pričaju nevjerovatne priče i u tome se nadmeću, tako i motociklisti ‘svoje konje hvale’. S razlogom ili bez, to je uvijek najbolji motocikl ‘u raji’, bez obzira na snagu, vozna svojstva, mogućnosti… Ali kada talijan ‘svoga konja hvali’, ponekad za to ima i razlog i argument, a MV Agusta Brutale 800 Dragster to sigurno jeste.
Krenimo od argumenata, odnosno tehnike. Kao što se iz naziva može pretpostaviti, za pogon je upotrijebljen novi redni 3-cilindarski motor radne zapremine 798 ccm, koji isporučuje 125 KS pri 11.600 o/min i 81 Nm okretnog momenta pri 8.600 o/min. Ipak, tajna ovog agregata se krije u elastičnosti, jer je maksimalan obrtni momenat dostupan u širokom rasponu okretaja radilice, sve do limitiranih 13.000 o/min. To znači dobre performanse, ali i umjerenu potrošnju goriva. Dodajmo i činjenicu da je masa ovog agregata svega 52 kg.
Za dobar rad motora zadužen je Eldor EM2.0 elektronika i Mikuni Full Ride-By-Wire, a sve to omogućuje dobru kontrolu i podešavanje parametara. Tako vozač može odabrati jedan od tri tvornički podešena setinga, u zavisnosti od uslova, Sport, Normal i Rain, te četvrti podesiti sam prema svojim preferencama. Kada već govorimo o elektronskim pomagalima, pomenimo da je vozaču na raspolaganj kontrola trakcije, podesiva u 8 nivoa, a po potrebi se može i isključiti.
Takav pogonski agregat postavljen je u čelični cijevni (trelis) okvir, a sve to je ovješeno o prednju ‘upsidedown’ Marzocchi hidraulčku viljušku, te stražnji progresivni Sach monoamortizer. Kontakt sa podlogom povjeren je gumama Pirelli Diablo Rosso II, dimenzija 120/70 ZR 17 naprijed i 200/50 ZR 17 straga. Vrijedi pomenuti i kočioni sistem zasnovan na prednjim dvostrukim plivajućim diskovima prečnika 320 mm, koje stežu 4-klipne (Ø 32 mm) radijalne čeljusti, te stražnjem disku prečnika 220 mm, kojeg stežu čeljusti sa 2 klipa Ø 34 mm).
Rezultat je lagan (167 kg) i elegantan motocikl, sa međuosovinskim rastojanjem od 1.380 mm i sjedištem postavljenim na visinu od 811 mm.
I vratimo vratimo se početku priče, razlog je šarm! Trocjevni isšušni sistem je rijetkost.