Horex VR6 Cafe Racer 33 ltd.
Horex VR6 Cafe Racer 33 ltd.
Kao što u svijetu ekskluzivnih automobila postoje limitirane serije namijenjene klijentima ‘dubokih džepova’, tako i pojedini proizvođači motocikala nude ‘specijalna izdanja’. Kada spomenemo Horex, to već samo po sebi, predstavlja nešto posebno, jer je to legendarni proizvođač iz Augsburga, a najava limitirane serije od svega 33 primjerka, po ‘simboličnoj’ cijeni od 33.333 eura, znači da se radi o pravom raritetu.
Horex je ‘raritetan’ proizvođač, jer motocikle se ovim amblemom pokreću motori sa oznakom VR6, što znači da se radi o 6-cilindarskim motorima, čiji cilindri su postavljeni u ‘uski V’ raspored, pod uglom od 15°. Ono što je neobično je da se za ‘disanje’ motora brinu 3 radijalno postavljena ventila, a da njihov rad kontroliše sistem nazvan TOHC (triple overhead camshaft), drugim riječima: 3 bregaste osovine.
Radna zapremina motora je 1.218 ccm, a razvija 126 KS pri 8.500 o/min, te 120 Nm okretnog momenta pri 7.000 o/min. Za prenos snage, Horex koristi višelamelno hidraulički upravljano kvačilo u ‘uljnom kupatilu’, 6-stepeni mjenjač, te lanac sa permanentnim podmazivanjem. U motociklističkom svijetu 6-cilindarski motori su rijetkost, pa je tako i ispušni sistem neobičan, sa konfiguracijum 2 x (3 u 1).
Kako bi bio što čvršći i lakši, okvir je napravljen od aluminija, a sistem ogibljenja i kočenja je klasično riješen. Prednji točak je ovješen od inverznu podesivu (16 položaja) Öhlins FGRT viljušku prečnika 43 mm, a za pouzdano zaustavljanje brinu dvostruki (Braking) diskovi prečnika 320 mm i 4-klipne radijalo postavljene (Brembo) čeljusti. Stražnji točak je ovješen o ‘swingarm’ sistem sa centralno postavljenom ‘opružnom nogom’ (Öhlins TTX 36), dok kočioni sistem čini monodisk prečnika 264 mm (Galfer), kojeg steže 2-klipna (Brembo) čeljust.
Dizajn motocikla je također jedinstven, jer je sjedište vozača usko i duboko usječeno u okvir, a ‘odmorišta’ za noge su postavljena daleko unatrag. Na taj način, vozač, jednostavno rečeno obgrli motocikl, a takva postura mu olakšava premiještanje težišta, te sigurnije savladavanje zavoja pri velikim brzinama.
Proporcije ovog ‘custom’ motocikla su zaista elegantne, međuosovinsko rastojanje je 1.506, visina sjedišta 800 mm, a postavljen je na (Kineo) točkove prečnika 17 inča sa gumama dimenzija 120/70 ZR 17 sprijeda i 190/55 ZR 17 straga.
Masa bez goriva iznosi 249 kg, a maksimalna dopuštena masa je 450 kg. Rezervoar ima zapreminu od 17 litra bezolovnog benzina, a maksimalna brzina mu je elektronski limitirana na 250 km/h.
Horex VR6 Cafe Racer 33 ltd je napravljen na osnovu modela VR6 Classic, a nastao je u saradnji sa LSL Motorradtechnik.