Bultaco motocikli – Povratak na tržište s novi modelom
Bultaco motocikli – Povratak na tržište s novi modelom
Bultaco se vraća na tržište sa dobrim projektom i timom međunarodno priznatih stručnjaka sa bogatim komercijalnim i industrijskim iskustvom. Nekada je Bultaco bio sinonim za brze i pouzdane motocikle, koji su svojevremeno osvojili 9 Svjetskih šampionata i postigli 5 brzinskih rekorda na duge staze. Prvobitno, kompaniju Bultaco, osnovao je, tada već afirmisani, Francisco Xavier Bultó Marqués, poznatiji kao Don Paco Bultó, u Barceloni (17.05.1958. godine) na svoj rođendan.
Danas Bultaco predstavlja sasvim nešto novo: radi se o motociklima sa električnim pogonom! Ideja je nastala 2010. godine, kada su nakon dugogodišnje pauze, proizvedeni prvi Bultaco motocikli, a učešće na World Electrical Motorcycle Championship (u organizaciji FIM) 2011. godine, donijelo je zapažen uspjeh i 4. mjesto u ukupnom plasmanu.
Učešće na sportskim takmičenjima omogućile su da razvojni tim pripremi neke jedinstvene elemente i komponente koje drugi proizvođači nemaju. Tako su nastali sistemi nazvani Bultaco Drive Train System (DTS) i software Bultaco Control Unit (BCU).
Sistem DTS omogućava maksimalan povrat i akumulaciju energije tokom regenerativnog kočenja, dok BCU dozvoljava vozaču da potpuno kontroliše snagu i okretni momenat motora, regeneraciju energije, punjenje baterije, te konekciju sa mobilnim uređajima.
Strategija razvoja je veoma ambiciozna i obuhvata detaljan plan za period od 2015. – 2020. godine, a okosnicu će predstavljati osnovni model, koji dolazi u dvije varijante Rapitan i RapitanSport.
Osnovu čini indukcioni, zrakom hlađen elektromotor (Bultaco PowerCore eMK1) snage 40 kW, sa okretnim momentom od 125 Nm, koji se napaja iz Li-Ion baterije. Kapacitet baterije osigurava autonomiju (SAE) u gradskoj vožnji od 200 km, na autoputu od 110 km, odnosno 140 km u kombinovanoj vožnji, te maksimalnu brzinu od 145 km/h. Punjenje baterije je jednostavno, priključenjem na gradsku mrežu u trajanju od 5 sati, odnosno 45 minuta do 1 sata u ubrzanom režimu.
Cijevni okvir osigurava visoku čvrstoću kompletnoj konstrukciji 189 kg teškog motocikla, za čije zaustavljanje se brinu diskovi prečnika 320 mm naprijed i 240 mm straga, sa plivajućim kočionim čeljustima, te dvokružni ABS.
Cijene ovih motocikla još nisu poznate, ali bi uskoro trebale biti zvanično objavljene, jer je proizvodnja i tržišna ekspanzija planirana već za iduću godinu.