Aprilia RSV4 Factory ABS 2013.
Aprilia RSV4 Factory ABS 2013.
Aprilia je u Köln dopremila obnovljeni superbike RSV4 Factory koji je sada dobio nešto drugačije lice, drugu generaciju elektronike aPRC i ABS kao standardni dio opreme. Tu je i ride by wire, brzi mjenjač, nove kočnice, traction control, wheelie control te Aprilia launch control od kojeg će najveću korist imati profesionalni vozači utrka.
Nova Aprilia RSV4 Factory ABS napravila je tehnološki iskorak ali i vizualno je obnovljena uoči nove sezone koja je pred nama. Ono po čemu će biti prepoznatljiva jesu drugačija prednja svjetla i novi ispuh, te drugačiji spremnik za gorivo čiji je oblik prilagođen što boljem prijenosu podataka na vozača prilikom ulaska u zavoje. Pored toga spremnik je povećan za 1,5 litara pa u njega sada stane ukupni 18.5 litara goriva.
Uz drugu generaciju APRC-a RSV4 Factory donosi i novu generaciju ABS sistema koji teži svega dva kilograma. Ovaj sistem moguće je koristiti u tri različita režima rada ili potpuno isključiti. Prvi mod namijenjen je upotrebi na stazi gdje motociklu osigurava najbolje performanse. Drugi mod Sport namjenjen je za korištenje ako poželite sportsku vožnju po javnim cestama, dok će treći Rain mod brinuti o sigurnosti vozača u mokrim uslovima.
Dolazak novog ABS-a značio je i promjenu dosadašnjeg kočionog sistema koji je zamijenjen jačim. Kako bi sve to zajedno savršeno funkcioniralo Aprilijini stručnjaci pozabavili su se s raspodjelom masa na motociklu. Tako su promijenili položaj agregata i spustili malo sjedalo. Spomenuti agregat sada je ojačan na 184 KS dobivenih pri 12.500 o/min i 117 Nm okretnog momenta dostupnih na 10.500 o/min.