Volvo Trucks osvojio Black Cube

spaga

Volvo Trucks osvojio Black Cube

Na međunarodnom takmičenju u oglašavanju, festivalu Kluba umjetničkih direktora ADC (Art Directors Club Awards), kampanja Volvo Trucks osvojila je najviše nagrada od svih nominovanih kandidata – uključujući i prestižnu nagradu Black Cube.

Šest filmova testiranja nove serije kamiona snimljenih uživo, uključujući i film The Epic Split koji je postao hit na internetu, pregledano je više od 100 miliona puta na YouTubeu. Na takmičenju u oglašavanju, festivalu ADC, žiri je odabrao najkreativnije reklamne kampanje. Kampanja kompanije Volvo Trucks nominovana je u čak petnaest kategorija i osvojila sedam zlatnih nagrada.

bikovi

‘Veoma smo počastvovani, jer to znači da je ADC, čiji su članovi neki od vodećih svjetskih stručnjaka u oblasti oglašavanja, smatra da je marketing kompanije Volvo Trucks najbolji na svijetu’, kaže Per Nilsson, direktor Sektora  za odnose sa javnošću u kompaniji Volvo Trucks.

Osim što je osvojila najveći broj nagrada u ukupnoj konkurenciji, kampanja Volvo Trucks je dobila i Black Cube, Grand Prix nagradu ovog takmičenja, koja se dodeljuje samo za one nominacije koje izraze kreativnost visokog kvaliteta, a posljednja je uručena 2011.godine. Nagrada Black Cube dodjeljuje se samo ukoliko je odluka žirija jednoglasna. Ono što je posebno impresioniralo žiri festivala ADC je činjenica da je kampanja kompanije Volvo Trucks uspjela da osvoji najširu publiku.

tehnicar

Druga prestižna nagrada dodeljena kompaniji Volvo Trucks je Client of the Year, koja se dodjeljuje kada klijent osvoji najveći broj nagrada u svim kategorijama takmičenja.

U okviru kampanje ukupno je distribuirano šest filmova: The Ballerina Stunt, The Hook, The Technician, The Hamster Stunt, The Chase and The Epic Split. Filmovi na spektakularan način prikazuju inovativne karakteristike nove serije kamiona. Filmovi su prikazani samo na YouTubeu.

kuka

Rezultati reklamane kampanje od juna 2012. do marta 2014.godine:
  • Broj pratilaca na Facebook stranici se povećao sa 16.000 na 330.000.
  • Broj pretplatnika na YouTube-u se povećao sa 3.500 na 90.000.
  • Broj pojedinačnih posjeta na Volvo Trucks internet stranici u Evropi udvostručio se, sa oko 175.000 na 350.000 mjesečno.
  • Filmovi su pregledani više od 100 miliona puta na YouTube-u, a proslijeđeni su drugim osobama skoro 8 miliona puta.
  • U medijima širom svijeta, bilo je preko 20.000 reportaža o filmovima.
  • Procjenjuje se da ovakav nivo publiciteta predstavlja 126 miliona eura (172.6 miliona dolara) u ostvarenoj vrednosti medija.
  • Prema istraživanju, skoro polovina kupaca kamiona koji su pogledali ove filmove izjavila je da sada postoji veća vjerovatnoća da će sjledeći put izabrati Volvo prilikom kupovine kamiona.
Nagrade dodeljene kompaniji Volvo Trucks na festivalu ADC 2014.:
  • Black Cube
  • Client of the Year
  • Sedam zlatnih, dvije srebrne i četiri bronzane nagrade

Kategorije: Komercijalna vozila