Novi Peugeot Expert – Fleksibilan i upotrebljiv
Novi Peugeot Expert – Fleksibilan i upotrebljiv
Peugeot je predstavio novu generaciju modela Expert, u segmentu lakih komercijalnih vozila, koji je popularnost stekao još od uvođenja 1995. godine.
Novi Expert dizajniran je sa ciljem da udovolji različitim potrebama korisnika, uz flaksibilnost, upotrebljivost i visok nivo efikasnosti. Postavljen je na modularnu EMP2 platformu, kombinuje kompaktne dimenzije sa maksimalnim tovarnim kapacitetima. Nastalo je zajedničkim radom grupacije PSA (Peugeot Citroen) i Toyote, a putničke varijante ovih vozila predstavljene su na sajmu automobila u Ženevi.
Expert dijeli platformu, karoserijske elemente, kao i sigurnosne sisteme sa modelom Traveller, te je ocijenjenim sa 5 EuroNCAP zvjezdica za sigurnost. Na raspolaganju će biti tri dužine karoserije i dva međuosovinska rastojanja, u različitim karoserijskim izvedbama. Model sa oznakom Compact ima dužinu od 4.606 mm , sa međuosovinskim rastojanjem od 2.952 mm, Standard ima dužinu od 4.956 mm), a Long 5.308 mm, a ova dva imaju međuosovinsko rastojanje od 3.275 mm, ali različite stražnje prevjese.
U skladu sa dimenzijama, zapremina prtljažnog prostora iznosi 4,6 m3 , 5,3 m3 ili 6,1 m3 , a potrebno je naglasiti da pripremljen sistem preklapanja suvozačevog sjedišta nazvan Moudwork sistem, sa kojim se zapremina povećava na 5,1, 5,8 odnosno 6,6 m3 (respektivno), dok je maksimalni tovarni kapacitet 1.400 kg. Zajedniško za sve modele je širina podnice od 1.260 mm, kako bi se omogućio utovar standardiziranih euro paleta.
Pogon je povjeren ekonomičnim 1,6 i 2.0 litrenim BlueHDi motorima u rasponu snage od 95 do 180 KS, sa 210 do 400 Nm okretnog momenta, manuelnim ili atuomatskim mjenjačima i Stop & Start sistemom. Najekonomičniji u ponudi je 1.6 L BlueHDi sa 115 KS, Stop & Start sistemom i 6-stepenim ručnim mjenjačem, koji u prosjeku troši 5,1 l/100 km, a u atmosferu emituje 133 g/km CO2.
Najjači model u ponudi pokreće 2.0L BlueHDi motor 180 KS, koji uz S&S i automatski EAT6 mjenjač, troši 6,1 l/100 km, uz emisiju CO2 od 151 g/km. Kako bi se ostvarile Euro6 norme, primijenjen je SCR sistem (selektivna katalitička redukcija), a rezervoar za aditiv AdBlue ima zapreminu od 22,4 l, što omogućuje autonomiju od oko 15.000 km.
Budući da su u razvoj novog modela uložena značajna sredstva, tržišne ambicije su veoma ozbiljne.