Renault Megane 275 Trophy novi rekorder Nürburgringa?
Renault Megane 275 Trophy novi rekorder Nürburgringa?
Renault je predstavio Megane 275 Trophy, ograničenu ediciju koja donosi seriju tehničkih unaprjeđenja. Kao što je i bilo očekivano, Renaltov #UNDER8 projekat unaprjeđena za Megane Trophy modele pripremljen je kako bi Renault pokušao vratiti titulu najbržeg automobila sa pogonom na prednje točkove na stazi Nürburgring.
Zvanična titula trenutno pripada modelu Seat Cupra 280 koji je prešao krug na čuvenoj stazi za 7 minuta i 58.4 sekunde. Nakon gubitka titule Renault se vraća sa ograničenom edicijom Megane Trophy modelom koji ima dodatnih 10 KS pa sada raspolaže sa ukupno 275 KS i 360 Nm okretnog momenta, a snagu dobija iz 2.0-litrenog četvorocilindarksog turbo motora. Dodata snaga dobijena je postavljanjem Akrpaovic titanijumskog ispušnog sistema koji je takođe lakši u odnosu na standardi i obezbjeđuje snažniji zvuk motora.
Vozilo posjeduje standardnu Cup šasiju kao i diferencijal ograničenog klizanja koji se može opciono konfigurisani sa Ohlins road & Track amortizerima sa čeličnim oprugama koje su preuzete iz Megane N4 reli automobila.
Ovaj model nosi novu žutu kolor šemu pri čemu se automobil može poručiti sa opcionim 19“ inčnim Speedline Turini točkovima, dok su unutra kožna i Recaro sjedišta presvučena Alcatarom te imaju crvenie štepove.
Detalji o vremenu koje je ovaj model postigao na stazi Nürburgring bit će objavljeni 16. juna.