PSA Peugeot Citroën objavljue stvarne vrijednosti o zagađenju i potrošnji
PSA Peugeot Citroën objavljue stvarne vrijednosti o zagađenju i potrošnji
Brojne nedavne publikacije o nadzoru zagađivanja ukazale su na važnost postupaka provjere sukladnosti i njihove uredne izvedbe. Predsjednik uprave PSA Peugeot Citroën u tim je okolnostima zatražio od timova inženjera Grupe da u tom području izvrše dodatne provjere i da daju svoje prijedloge za poboljšanja.
Grupa PSA je temeljito preispitala situaciju u pogledu ispuštanja štetnih tvari i potrošnje goriva.
Što se tiče štetnih tvari, grupa PSA Peugeot Citroën potvrđuje da njezina vozila nikada nisu bila opremljena programskom opremom ili uređajem za prepoznavanje testa sukladnosti i za aktivaciju uređaja za obradu štetnih tvari, uključujući NOx (dušikove okside), koji nije uključen pri stvarnoj upotrebi. Grupa PSA podsjeća da su njezina vozila sukladna i da je 2014. nasumičnim odabirom u tvornicama ispitana sukladnost 4.300 vozila u svrhu provjere sukladnosti proizvodnja u pogledu homologacije.
PSA prvi je proizvođač automobila koji je tehnologiju SCR (Selective Catalytic Reduction) ‘Blue HDi’ uveo na sva osobna vozila s dizelskim motorima koja su usklađena s normom Euro 6. Taj sustav za zaštitu okoline, za koji je grupa PSA registrirala stotinu patenata, u brojnim je publikacijama dobio priznanje kao najučinkovitija tehnologija za obradu dušikovih oksida (NOx)1.
Zbog stečenog iskustva i ulaganja u tu tehnologiju Grupa PSA je na najboljem putu za ispunjavanje buduće norme WLTP koja je predviđena za 2017. Isto tako, grupa PSA izumila je pročistač krutih čestica 11 godina prije nego što je u januaru 2011. propisan normom Euro 5 za sve proizvođače automobila. Treba podsjetiti da je u prvoj polovini 2015. prodaja osobnih vozila s dizelskim motorima u grupi PSA zauzimala 60,3 % prodanih vozila u Europi i 41,9 % u svijetu.
PSA podsjeća da je vodeća u području potrošnje goriva zahvaljujući najnovijim tehnologijama (benzinski motor EB PureTech koji 2015. u svojoj kategoriji izabran za motor godine, dizelska tehnologija Blue HDI, visokoučinkoviti automatski mjenjači, lakše platforme itd.). Smatra se da postojeći evropski test (NEDC)2 iz 1992. nije u skladu sa stvarnom upotrebom vozila.
Poput svakog laboratorijskog testa, bio je unapređivan, i unutar grupe PSA, čega su regulatorna tijela svjesna, ali neovisna tijela i promatrači nisu bili zadovoljni. Trenutno se u Europi raspravlja o tim unapređenjima čija trenutna elektroenergetska bilanca, koja nije jednaka nuli (razina napunjenosti akumulatora, odziv alternatora itd.), neće biti prihvaćena na sljedećem testu (WLTP3).
- Vir: The International Council on Clean Transport – izvještaj – septembar 2015.
- New European Driving Cycle – nov evropski vozni ciklus
- Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedure – nova usklađena pravila za laka vozila
- Real Driving Emissions – emisije tokom realne vožnje.
PSA podsjeća da u potpunosti podržava uvođenje nove norme (WLTP in RDE4), 2017. koja bolje održava stvarne uvjete vožnje.
U želji da zadrži povjerenje svojih klijenata, grupa PSA Peugeot Citroën preuzima inicijativu:
- Objave stvarnih podataka o potrošnji svojih glavnih modela, što je prije moguće, pod nadzorom neovisnog vanjskog tijela;
- Usvajanja tehničkih odredbi koje su usklađene s budućim postupkom WLTP, počevši od uvođenja “nulte” elektroenergetske bilance za homologaciju novih vozila/motora.
PSA Peugeot Citroën
S tri svjetski poznate marke, Peugeot, Citroën i DS, PSA Peugeot Citroën 2014. je prodao više od 3 miliona vozila širom svijeta. Drugi najveći evropski proizvođač automobila, PSA Peugeot Citroën 2014. ostvario je prodaju i promet u iznosu od 54 milijardi eura. Grupa potvrđuje svoj položaj vodećeg evropskog proizvođača automobila u pogledu emisija CO2, s prosječnom vrijednošću od 110,3 g CO2/km 2014. godine. PSA Peugeot Citroën prisutan je u 160 zemalja. Također je uključen u aktivnosti financiranja (Banque PSA Finance) te proizvodnji automobilske opreme (Faurecia).