Novo Audi Q7 zvanično prikazan: Svjetska premijera na sajmu automobila u Detroitu 2015.
Novo Audi Q7 zvanično prikazan: Svjetska premijera na sajmu automobila u Detroitu 2015.
Audi će na sajmu automobila u Detroitu, koji se održava od 17 do 25 januara, predstaviti novi Q7 model. Prednji dio Audijevog SUV-a karakterizira trodimenzionalni šestokutni oblik rešetke motora. Kao i na osvježenom Q3 modelu, novi Q7 model ima single-frame rešetku.
Novi Audi Q7 dug je 5,05 metra, širinu 1,97 metra što je 37 mm manje od prethodnika. Također, širina automobila je manja za 15 mm, ali to se nije odrazlo na prostor putničke kabine koji je sada veći za 23 mm. Kapacitet prtljažnika ostao je isti. Stražnja svjetla integrirani su u poklopac prtljažnika, kao i kod prve generacije.
Novi Audi Q7 lakši je do 325 kilograma
Nova generacija Q7 modela Q7 značajno je lakša od prethodnika. Tako je novi model lakši i do 325 kg pa sada novo Q7 teži manje od dvije tone, tačnije 1995 kg. Olakšanje automobila dobilo se u proizvodnom procesu karoserije automobila pri čemu je korištena mješavina čelika i aluminija što je dnijelo olakšicu od 71 kg. Vrata, branici, krov i prtaljažnik u cijelosti su izrađen od aluminija.
Osim značajnog smanjenja težine Audi ističe poboljšanu aerodinamiku, a pa koeficijent otpora zraka iznosi 0,32 dok je prethodnik imao 0,37. Novi Audi Q7 dobio je i opciona LED matrix svjetla koja su prvi put korištena na osvježenom sportskom R8 modelu.
Elegantan dizajn putniče kabine
Novi Audi Q7 ima znatno elegantniju unutrašnjost od prethodnika. Masivni kokpit stvar prošlosti. U novom Q7 prevladava prozračna sportska atmosfera. Unutrašnjost novog Audi Q7 odlikuje čist dizajn, kombinovan sa visokom tehnologijom. Umjesto analognih instrumenata postavljen je virtualni kokpit koji je prvi put korišten u novom TT modelu. Osim toga, nov Q7 dobio je novi MMI čij je ekran osjetljiv na dodir.
Putnici u stražnjem dijelu automobila imaju dvozonski klima uređaj, te opcione Audi tablete sa ekranom od 10,1 i dva sistema ozvučenja uz 3D zvuk. Za sveobuhvatnu povezivost omogućena je kompatibilnost sa Android i Apple iOS uređajima.
Za početak novi Q7 pokretat će 3.0-litreni V6 motori
Za početak Audi je odlučio da novi Q7 pokreću 3.0-litreni V6 motor, na dizel i benz. Dizelsku paletu činit će dva V6 motora sa 218 KS, a snažniji TDI motor raspolagat će sa 272 KS i čak 600 Nm okretnog momenta. Benzinski 3.0-litreni TFSI V6 benzinac raspolagat će sa 333 KS i 440 Nm okretnog momenta. Kada je riječ o potrošnji, dizelski motor trebao se zadovoljiti sa samo 5,7 litara dizela na 100 kilometara, dok bi benzinski motor trebao trošiti 7,7 litara/100 km.
Kasnije, u prodaji bi se trebao naći i Q7 model pokretan 2.0 TFSI sa 252 KS sa mogućnošću korištenja plina kao pogonskog goriva. U toku 2015. godine Audi će ponuditi Q7 model u dizel plug-in hibrid izvedbi. Izlazna snaga ovog modela bit će 373 KS, a koji će imati ubrzanje od 0 do 100 km/h za 6 sekundi. Ubrzanje na čisto električni pogon bit će za 6,1 sekundi. Audi obećava autonomiju na električni pogon od 56 km.