Novi Nissan X-Trail stigao na tržište BiH

Novi Nissan X-Trail

Novi Nissan X-Trail stigao na tržište BiH

Nissan potvrđuje svoj položaj svjetskog predvodnika u segmentu crossovera, lansiranjem novog X-Traila. Preoblikovan od temelja, X-Trail se pridružuje redizajniranim Qashqaiju i Jukeu u Nissanovoj sveobuhvatnoj porodici crossovera, donoseći novu tehnologiju, stil i najveću praktičnost u klasi. Novi X-Trail označava početak još jednog uzbudljivog poglavlja u priči o uspjehu Nissanovih crossovera.

Ukratko

X-Trail kombinuje cijenjeno Nissanovo iskustvo i poznavanje terenaca i integralnih pogona s novim idejama i tehnologijama inspirisanim pionirskim modelima crossovera marke. Rezultat je automobil koji redefinira segment kompaktnih SUV-ova.

Konstruisan na novoj platformi Common Module Family (CMF), razvijenoj u Alijansi Renault-Nissan, novi je X-Trail snažan i upotpunjen poput prethodnog modela, no dodaje stil crossovera i efikasnost, uzbudljiv izgled, inovativnu tehnologiju, te iznimnu udobnost i praktičnost.

Nissanova želja da X-Trail pretvori u najpotpuniju ponudu u razredu C-SUV bila je pokretačka sila iza odvažnog novog dizajna. Kao kockica koja se savršeno uklapa u Nissanovu viziju izgleda savremenog crossover SUV-a, novi X-Trail krasi impresivan izgled koji određuje najnoviji Nissanov dizajnerski jezik.

Novi Nissan X-Trail (3)

Zahvaljujući glatkim, ali mišićavim linijama karoserije, X-Trail spaja snagu i pustolovni duh s organskim, tečnim linijama. Otmjen no i dalje dovoljno sportski obris ima i niz novih obilježja i detalja, među ostalim nova upadljiva svjetla (u višim nivoima opreme serijski s LED diodama) i osebujna LED dnevna svjetla po kojima ćete ga bez greške prepoznati. Ostali detalji obuhvataju električno otvaranje prtljažnika i električni krovni prozor.

U unutrašnjosti X-Trail putnicima nudi potpuno nov ugođaj. Kabina je od samog početka oblikovana za opcionalnih sedam sjedišta i ima raspored ukoso, kao u kinu, pa svaki putnik ima odličan pogled prema naprijed. Zbog primjene vrhunskih materijala i domišljatog oblikovanja, X-Trail postavlja nova mjerila kad je riječ o pristupačnosti stražnjih sjedišta, prostoru za putnike u opcionalnom trećem redu i tehnologiji u unutrašnjosti. Tu je i NissanConnect posljednje generacije, sistem koji nudi integraciju pametnog telefona i niz inovacija poput nekoliko već instaliranih aplikacija radi „povezanijeg” doživljaja vožnje (aplikacije dostupne ovisno o tržištu).

Novi X-Trail pokreće snažan ali štedljiv dCi 130 motor koji optimalno pomiruje izvrsnu uglađenost s ekonomičnom potrošnjom. Dostupan je s pogonom na dva ili četiri točka (All Mode 4×4-i posljednje generacije). U kombinaciji s novim Nissanovim sistemom kontrole šasije i „sigurnosnim štitom”, pogonski sklop novog X-Traila vozaču nudi sveobuhvatnu mrežu sigurnosnih i komfornih obilježja koja osiguravaju da svako putovanje bude ugodno.

X-Trail će imati itekako važnu ulogu u Nissanovoj sve većoj porodici crossovera. Proizvodit će se u devet tvornica širom svijeta za najrazličitija tržišta. U svjetskim razmjerima, njegov je prethodnik bio jedan od najprodavanijih automobila kompanije, a od nove se izvedbe očekuje znatan doprinos Nissanovom srednjoročnom poslovnom planu Power 88, koji obuhvata fiskalne godine 2011. – 2016.

Detaljan cijenovnik i popis opreme možete pročitati OVDJE.

Novi Nissan X-Trail (4)

Detaljno o novom X-Trailu
Dizajn

Kombinujući otmjene i lijepe linije savremenog crossovera s privlačnom robusnošću tipičnog SUV-a, novi X-Trail postavlja nova mjerila dizajna u segmentu SUV-ova. Kao primjetan odmak od agresivnog prethodnika, X-Trail je primjer dizajna SUV-a iduće generacije. Uvodi tečniji, uglađeniji izgled, no pritom ne narušava terenske sposobnosti automobila.

Nissanova je dizajnerska ekipa uspjela potpuno iskoristiti duži međuosovinski razmak i širi trag točkova nove napredne platforme. U skladu s dizajnerskim jezikom Nissanovih crossovera, novi X-Trail stavlja snažan vizuelni naglasak na dijelove oko točkova, oslanjajući se ponajprije na prepoznatljive velike lukove. Zajedno s ukošenom krovnom (nadolje) i prozorskom (nagore) linijom te udubljenim bočnim stranicama, vidimo da novi X-Trail potpuno iskorištava uvriježena dizajnerska obilježja Nissanovih crossovera, pa imamo automobil lijepog i savremenog izgleda.

Kad je riječ o veličini, novi je X-Trail 17 mm duži (4.643 mm) od modela prethodne generacije i ima za 76 mm duži međuosovinski razmak, što omogućava prostraniju unutrašnjost. Novi je model usto širi (30 mm) i niži (5 mm) od prethodnika, a razmak od tla ostao je 210 mm. Pored toga, od modela koji zamjenjuje lakši je 90 kg. Udio čelika iznimno velike čvrstoće u karoseriji sada je čak 49 posto pa je struktura sada lakša i čvršća nego ikad prije.

Napredna primjena kompozitnih materijala također je doprinjela smanjenju X-Trailove mase. Vrata prtljažnika, naprimjer, izrađena su od plastike umjesto od čelika, a u sklopovima prednjeg i stražnjeg branika optimirana je debljina materijala. Zbog takve je nevjerovatne pažnje posvećene detaljima X-Trail čvrst i lak koliko je to moguće.

Kao što su Nissanovi kupci već navikli očekivati, novi X-Trail obiluje pametnim i korisnim dizajnerskim detaljima. Na prednjem je kraju, naprimjer, prisutna kombinacija složenih oblika oštrih linija i domišljate upotrebe svjetlosti i sjene. Nova LED svjetla usječena u branike dosjetljivo povezuju donju i gornju polovinu karoserije. Sami su sklopovi svjetala bogati detaljima, a upadljiv novi svjetlosni trag LED svjetala daje novom X-Trailu poseban izgled noću.

Na stražnjem kraju X-Trail spaja odvažne nove detalje s postojećim Nissanovim obilježjima. Sklopovi stražnjih svjetala, naprimjer, imaju poznat oblik bumeranga, a osebujni D-stub snažna je vizuelna veza s Jukeom i Qashqaijem.

Novi Nissan X-Trail (2)

Poput vanjštine, i unutrašnjost novog X-Traila prošla je temeljnu preobrazbu. S više prostora, boljom ergonomijom i nizom novih luksuznih obilježja, postavlja nova mjerila udobnosti i opremljenosti u segmentu C-SUV.

Na glavnom dijelu armaturne ploče napredna je tehnologija raspoređena tako da se vozač može fokusirati na cestu ispred sebe. Dvorazinska je armaturna ploča projektovana da bude što jasnija i čitljivija. U blago uzdignutoj centralnoj konzoli nalaze se informacijsko-zabavni sistem i komande sistema za prozračivanje.

Na preoblikovanoj instrument tabli sada se, između dva glavna brojčanika, nalazi velik, 12,7-cm pomoćni informacijski ekran. Riječ je o ekranu osjetljivom na dodir visoke rezolucije, koji prikazuje podatke, među ostalim, X-Trailovih sigurnosnih sistema i konstruisan je tako da vozači dobijaju upozorenja, a da ne moraju skretati pažnju s ceste.

U centralnoj konzoli smješten je najnoviji sistem NissanConnect s 18-cm ekranom visoke rezolucije i mogućnostima povezivanja s pametnim telefonima.

Kvaliteta i pažnja posvećena detaljima, postale su svojstvene Nissanovim crossoverima pa ni novi X-Trail nije iznimka. U kabini je upotrebljen niz visokokvalitetnih materijala, uključujući hrom, sjajne crne elemente i kožu s kontrastnim šavovima. Radi još veće udobnosti, Nissan je pomno ispitao svaku površinu gdje vozač ili putnici dolaze u dodir s automobilom. Zbog toga su podstave naslona za ruke i centralne konzole osam puta deblje nego kod konkurenata u klasi. Valja izdvojiti i veliki spremnik između sjedišta u koji stane iPad ili 25-cm tablet.

Jednako je impresivan i veliki električni krovni prozor – najveći dostupan u klasi. On ne samo što propušta obilje prirodne svjetlosti u kabinu nego se i dopola otvara pa je dodatno prozračuje.

Iznimna praktičnost

Praktičnost je još jedno područje u kojem novi X-Trail zadivljuje. Otpočetka konstruisana s prostorom za treći red sjedišta (uz doplatu), kabina novog X-Traila potpuno iskorištava duži međuosovinski razmak nove platforme, kako bi putnicima nudila prostranost u nivou vodećih automobila u klasi. Nissan zna da je kvaliteta važna poput količine kad je riječ o boravku pa je svako sjedište novog X-Traila pomno oblikovano kako bi bilo maksimalno udobno i praktično. Sva su tri reda sjedišta postavljena kao u kinu, odnosno drugi je red sjedišta postavljen više nego prvi, a treći više nego drugi.

Iako neki konkurenti u drugi red ugrađuju jednostavnu, nepomičnu klupu, X-Trail nudi mogućnost pomicanja i spuštanja naslona koja vlasnicima omogućava da komfor i prtljažnik prilagode svojim potrebama. Opcionalan treći red sjedišta ima funkciju dvostrukog preklapanja kojim ih se može preklopiti da budu potpuno ravna, a prostora za sjedenje ne nedostaje. Putnici u drugom redu imaju najviše prostora za noge u klasi zbog produženog međuosovinskog razmaka i novokonstruisanih sjedišta s udubljenim naslonima. Sprijeda, vozač i suvozač uživaju u maksimalnoj udobnosti novih sjedišta. Uz standardna sjedišta, Nissan je razvio novo sjedište Comfort, inspirisano masažnim naslonjačima, koje ima jaču podršku za kičmu za bolji protok krvi radi manjeg umora na dugim putovanjima.

Inovativan prtljažnik

Svestranost prvi put viđena u prethodnom modelu s novim X-Trailom otišla je korak dalje zahvaljujući dosjetljivo oblikovanoj i inovativnoj dvostrukoj podnici koja omogućava prilagođavanje prtljažnika (do devet rasporeda). Jednim jednostavnim potezom prtljažni se prostor može pomaknuti gore ili dole. U najvišem položaju ploča može nositi 10 kilograma prtljage, a u srednjem 75 kg.  Takvo dvorazinsko rješenje omogućava prevoz, naprimjer, dječjih kolica i krupnih predmeta dole, a gore oslobađa prostor za manje, lakše predmete. Usto, pristup prtljažniku maksimalno je olakšan daljinskim otvaranjem i zatvaranjem vrata prtljažnika.

Tehnologija

Novi je X-Trail jedan od najnaprednijih automobila u klasi. Potpuno povezani X Trail, opremljen je NissanConnectom, navigacijskim i zabavnim sistemom posljednje generacije. Vozači će imati koristi i od sveobuhvatnog paketa pomoćnih sistema koji čine Nissanov „sigurnosni štit” odnosno Safety Shield. Kao što je već uobičajeno kod Nissana, sva oprema ima praktična obilježja koja vozaču i putnicima život čine lakšim.

Novi je NissanConnect jedan od najboljih primjera Nissanove inovativnosti. U svom najnovijem izdanju NissanConnect ima mogućnost povezivanja s pametnim mobitelima kako bi vlasnici bili u dodiru s vanjskim svijetom kamo god ih put odvede. S pristupom raznim aplikacijama za muziku, društvene mreže, zabavu i putovanje preko velikog dodirnog ekrana u boji, novi NissanConnect savršeno pristaje novom X-Trailu. Sistem raspolaže i Bluetooth audiovezom, mogućnošću povezivanja s mobitelom te 3,5-mm i USB priključcima.

Vozaču će dobro doći i jedan od najnaprednijih ekrana na instrument tabli, 12,7-cm dodirni uređaj u boji s dvanaest grafičkih prikaza koji nude savjete i upozorenja u pogledu prosječne i trenutne brzine, navigacije, audiosadržaja, prepoznavanja saobraćajnih znakova, ekovožnje i postavki raspodjele obrtnog momenta u integralnom pogonu i više.

Around View Monitor sa sistemom za pomoć pri parkiranju

Projektovan tako da traženje parking mjesta i bočno ili okomito parkiranje oslobodi nagađanja i stresa, Nissanov hvaljeni sistem panoramskog pogleda (Around View Monitor, AVM) čak i najzahtjevnije manevre čini jednostavnim.

Nakon što automatski izmjeri veličinu slobodnog parking mjesta, Nissanov inteligentni sistem pomoći pri parkiranju sam okreće upravljač, a vozač dodaje gas. Sistem može parkirati i na okomita parkirališna mjesta. Vozaču pritom pomaže ptičji pogled AVM-a.

LED glavna svjetla

Novi X-Trail standardno je opremljen LED dnevnim svjetlima, a modeli s višim paketima opreme tzv. bi-LED glavnim svjetlima. S kratkim i dugim svjetlosnim snopom koji daju svjetleće diode, svjetla novog X-Traila proizvode bistriju, bezbojniju svjetlost od ksenonskih sijalica i troše upola manje energije.

Nissanov Safety Shield

Nissanov Safety Shield skup je opreme konstruisane da unaprijedi sigurnost putnika u skladu s tekućom Nissanovom težnjom za potpunim suzbijanjem nezgoda. Takvo je stajalište naglašeno obavezom kompanije da proizvede komercijalno održive samovozeće automobile do 2020. Sigurnosni štit novog X-Traila jedan je od najnaprednijih i najopsežnijih sigurnosnih paketa u klasi s nizom potpuno automatskih sistema koji zajednički nude izniman stepen zaštite. X-Trail je, među ostalim, opremljen ovom tehnologijom:

Pomoć pri naglom kočenju

Služeći se ugrađenim radarskim sistemom koji pregledava cestu ispred vozila, novi X-Trail vozačima pomaže na tri načina. Prvo je zvučno upozorenje, koje vozača obavještava da je razmak do automobila ispred sve manji. Zatim, ako vozač ne reaguje, automatski se uključuju kočnice. Na kraju, ako se razmak i dalje smanjuje kočenje će se još pojačati.

Otkrivanje umora vozača

S obzirom na to da svaku petu saobraćajnu nesreću izazove vozačev umor, novi X-Trailov sistem upozoravanja na pad vozačeve pažnje, važan je dodatak sigurnosnom paketu. Nakon što „nauči” vaš stil vožnje, sistem prati vaše postupke za upravljačem. Kada upravljanje postane nepravilno, na instrument tabli prikaže upozorenje da vozaču treba odmor.

Prepoznavanje saobraćajnih znakova

Riječ je o inteligentnom sistemu koji služi kao dodatni par očiju koji prepoznaje znakove ograničenja brzine i o njima obavještava vozača. Znakove ograničenja brzine automatski čita prednja kamera, programirana da radi u cijeloj Evropi, bez obzira na izgled znakova. Čak uzima u obzir i to što neke države imaju strože ograničenje brzine tokom oborina, pa vozaču prikazuje oba ograničenja.

Upozoravanje na napuštanje vozne trake

Projektovan da upozori vozača počne li X-Trail skretati iz trake, sistem se služi naprednim kompjuterskim algoritmima za prepoznavanje oznaka na cesti. To mu omogućava da odredi gubi li automobil smjer. Ako automobil skreće, a vozač nije dao žmigavac, sistem šalje upozorenje.

Kontrola mrtvog ugla

Sistem za kontrolu mrtvog ugla novog X-Traila otkriva vozila u područjima nedostupnim pogledu pomoću AVM-a. Prepozna li vozilo u mrtvom uglu, u retrovizoru zasvijetli nenametljiva lampica. Ako vozač da žmigavac radi promjene vozne trake, a sistem prepozna vozilo u opasnom području, lampica počne treptati i uključi se zvučno upozorenje.

Prepoznavanje pokretnih objekata

Sistem za prepoznavanje pokretnih objekata koristi prednje i stražnje senzore za parkiranje i hvaljeni Nissanov panoramski pogled i tako ulijeva dodatnu sigurnost pri parkiranju. Uđe li nešto u područje koje pokrivaju četiri kamere dok je automobil zaustavljen, sistem daje zvučno upozorenje i označava područje u kojem je otkriven pokretni objekt. Stražnja širokougaona kamera AVM-a ugrađena u vrata prtljažnika ima tzv. riblje oko, pa pokriva više od 180 stepeni. Takvo je stražnje vidno polje bez premca. Snimke iz kamere prikazuju se na velikom 18-cm ekranu NissanConnecta.

Automatsko uključivanje dugih svjetala

Projektovan da u svakom trenutku osigura da rasvjetni sistem novog X-Traila proizvodi najveću osvijetljenost, sistem kombinuje kameru visoke rezolucije s naprednim softverom za određivanje kada uključiti kratki ili dugi svjetlosni snop ovisno o kretanju drugih vozila.

ŠASIJA
ALL MODE 4×4-i

U skladu s mjerilima klase koja je postavio model prethodne generacije, izvedbe novog X-Traila s pogonom 4×4 imaju napredan elektronski sistem integralnog pogona All Mode 4×4-i. Nudi izbor između pogona na dva točka, automatskog načina rada ili stalnog integralnog pogona. Pojedini se način uključuje sklopkom na centralnoj konzoli. U tvornički zadanom automatskom načinu rada sistem na brzinama do 80 km/h stalno prati gas, brzinu motora i obrtni moment kako bi predvidio proklizavanje i prema potrebi ga raspodijelio između prednje i stražnje osovine. Iznad te brzine sistem reaguje na proklizavanje prenoseći više pogona straga kako bi prema potrebi ponovo uspostavio prijanjanje. Način rada Lock stalan je pogon na sve točkove naročito koristan za zahtjevne uslove i na malim brzinama.

Nissanove tehnologije za kontrolu šasije

Četiri elektronska sistema, spremna nadmašiti očekivanja vozača kompaktnih SUV-ova, konstruisana su da život s novim X-Trailom učine još udobnijim i sigurnijim.

Kontrola gibanja karoserije prati površinu ceste kako bi prepoznao valovitost koja može izazvati naginjanje automobila oko poprečne osi i mijenja amortiziranje kako bi se tome suprotstavio. Aktivno kočenje motorom, u međuvremenu, iskorištava X-Tronicovu snagu i upravljivost kako bi doprinio kočenjem motorom pri prolascima kroz zavoje ili zaustavljanju. Prednosti su bolja kontrola nad kočenjem i vjerniji osjećaj uz manje pritiskanja papučice kočnice. Treći je sistem aktivne kontrole smjera. Služeći se ugrađenim senzorima za praćenje brzine, upravljačkog ugla, gasa i kočenja, aktivna kontrola smjera prema potrebi pojedinačno koči točkove kako bi smanjio podupravljanje i pomogao vozaču da sigurnije prolazi zavojima. Naročito je efikasan na klizavom i mokom asfaltu. Usto, novi X-Trail opremljen je i sistemom pomoći pri kretanju na uzbrdici. Taj sistem koristi X-Trailov ESP kako bi otkrio kada automobil kreće na uzbrdici. Sistem koči sva četiri točka dok vozač ne pritisne gas ili dvije sekunde, šta prije nastupi. Vozača na rad sistema upozorava lampica na instrument tabli.

Pogonski sklop

Pogonski sklop novog X-Traila još je jedno područje u kojem je Nissan iskoristio tehnologiju i inovacije za bolji doživljaj vožnje i posjedovanja automobila. S namjerom da zadrže hvaljenu terensku sposobnost prethodnog modela i istovremeno smanje potrošnju goriva i emisije, Nissanovi su inženjeri razvili jedan od najboljih pogonskih sklopova u klasi. Novi X-Trail u početku će biti dostupan s naprednim turbodizelskim motorom dCi 130 s mogućnošću pogona na sve točkove i ugradnje automatskog mjenjača X-Tronic. Benzinski 1,6-litarski turbomotor DIG-T od 163 KS, ponudi će biti dodan tokom 2015. godine.

Snažan, elastičan motor

U srcu novog X-Traila snažan je četverocilindraš dCi 130 koji razvija obrtni moment od 320 Nm. U skladu s Nissanovim pristupom smanjenju zapremine, 1,6-litarski motor razvija jednak obrtni moment kao prethodni dvolitarski dCi i znatno je efikasniji i čišći. Zbog smanjenja trenja u pogonskim sklopovima koje oduzimaju snagu, novi X-Trail izvlači izniman efekat iz posljednje generacije motora smanjene zapremine pa razvija brzine većeg motora uz štedljivost i emisije jedinice manje zapremine.

X-Trail s mjesta do 100 km/h ubrza za samo 10,5 s (2WD, ručni mjenjač) a najveća mu je brzina 188 km/h. Jednako je impresivna X-Trailova elastičnost, većini vozača mnogo važniji element. Budući da je od samo 1.750 o/min dostupno 320 Nm okretnog momenta, X-Trail snažno ubrzava cijelim rasponom.

Razvijen u saradnji s Renaultom, to je jedan od najnaprednijih dizelskih pogonskih agregata u svojoj klasi. Ima 130 KS (96 kW) i niz tehničkih inovacija namijenjenih smanjenju potrošnje goriva i ispuštanja CO2. Među njima su sistem recirkulacije izduvnih gasova s hladnom petljom koji reciklira izduvne gasove na nižoj temperaturi kako bi smanjio ispuštanje azotnih oksida i CO2. Motor ima i optimalno termičko upravljanje koje mu omogućava da mnogo brže postigne radnu temperaturu. To pak smanjuje gubitke zbog trenja pri hladnom startu i smanjuje potrošnju goriva.

Smanjenje ispuštanja CO2

Novi je dCi 130 mnogo čišći od motora koji zamjenjuje. Modeli s prednjim pogonom ispuštaju samo 129 g/km CO2 s manuelnim mjenjačem, a izvedbe opremljene Nissanovim naprednim automatskim X-Tronicom 139 g/km. Modeli s pogonom na sve točkove opremljeni Nissanovim sistemom All Mode 4×4-i ispuštaju 139 g/km, znatnih 18 posto manje od modela na odlasku.

Kako bi postigli te impresivne vrijednosti, Nissanovi konstruktori nisu samo poboljšali efikasnost i performanse motora i prenosa. Smanjivši masu za 90 kg i prilagodivši aerodinamičnost automobila, Nissan je uspio povećati efikasnost novog X-Traila. Iako ima veću površinu od prethodnika, kao protuteža povećanju veličine uvedene su brojne novosti. Naprimjer, vrata prtljažnika uglavnom su plastična. Tim je potezom ušteđeno 7 kg u odnosu na postojeću konstrukciju. Novi, aerodinamičniji retrovizori i spojler koji pokriva ispuh i stražnju ploču također doprinose nikad većoj X-Trailovoj efikasnosti.

Ponuda naprednih prenosnih sistema

Na samom početku prodaje novi će se X-Trail moći naručiti sa 6-stepenim manuelnim mjenjačem ili novim automatskim X-Tronicom (samo izvedbe s prednjim pogonom). X-Tronic je konstruisan tako da nudi tečnu i prirodnu vožnju. Za razliku od klasičnih promjenjivih prenosa, X-Trailov X-tronic tokom snažnih ubrzanja oponaša rad tradicionalnih, višeomjernih automatskih mjenjača. Pri mirnoj vožnji omjeri se neprimjetno prilagođavaju kako bi promjene bile potpuno glatke. To znači da X-tronic vozačima nudi najbolje od oba svijeta, gladak prenos snage pri malim opterećenjima i direktan rad u žustroj vožnji.

Oprema

Kao što su Nissanovi kupci već navikli očekivati, novi X-Trail ima najbogatiju serijsku opremu u klasi. Dostupan je u tri nivoa opreme: Visia, Acenta i Tekna uz koje se mogu kombinovati pojedini paketi. Svi nivoi opreme imaju klimatizacijski uređaj, aluminijske naplatke, šest zračnih jastuka, LED dnevna svjetla, 12,7-cm ekran u boji na instrument tabli, Bluetooth s mikrofonom, tempomat i limitator brzine. Pomoć pri kretanju na uzbrdici, klizna stražnja sjedišta sa spuštanjem naslona i sistem ploča u prtljažniku također su među standardnom opremom.

Najopremljeniji modeli, Tekna, imaju niz tehnologija koje dodatno potvrđuju Nissanov primat na tržištu crossovera. Među njima su „bi-LED” glavna svjetla, kožna sjedišta, prednja sjedišta s električnim namještanjem, prednji i stražnji senzori za parkiranje i 19-inčni aluminijski naplatci. Usto, modeli s paketom Tekna imaju inteligentan ključ i pokretanje motora dugmetom, sistem za upozoravanje na vozila u mrtvom uglu, sistem za održavanje vozačeve pažnje i još mnogo toga.

Kategorije: Automobili