Mercedes-Benz predstavio novu B-klasu
Mercedes-Benz predstavio novu B-klasu
Druga generacija Mercedes-Benz B-klase najavila je novu eru kompaktne klase ovog proizvođača. Od tržišnog predstavljanja 2011. godine prodano je preko 350.000 ovih vozila, što je bio razlog da se ovaj uspješan model poboljša. Tako je popularna B-klasa doživjela ‘veliki facelift’ utjelovljen u redefinisanom atraktivnijem dizajnu, kako eksterijera, tako i enterijera, kao i nekim tehničkim aspektima.
Najlakši način prepoznavanja obnovljene B-klase je potpuno novi prednji dio kojeg krase novi branik, široka dvodjelna maska hladnjaka, velike svjetlosne baterije sa inkorporiranim LED dnevnim elementima, što vozilu daje više ‘organski’ i dinamičan izgled. Izmjene su vidljive i straga jer je branik preoblikovan, a tu su i nove obloge i nova stop svjetla. Sve to čini da je vozilo atraktivnije i vidljivije, bez obzira na uslove.
U unutrašnjost, vozilo daje ‘up-to-date’ osjećaj i povećava mogućnosti za individualizaciju, uz niz kvalitetnih detalja kao i izbor od 12 boja ambijentalnog osvjetljenja te veliki 8-inčni ekran na vrhu centralne konzole.
Također, revidiran je raspon modela. Postoje tri nove linije dizajna i opreme: Style, Urban i AMG Line, a tu su i novi paketi: The Night, Exclusive i AMG Exclusive koji nude i dodatne mogućnosti individualizacije.
Kao i kod prethodnog modela i svih modela ovog proizvođača, velika pažnja posvećena je sigurnosti putnika i svih učesnika u saobraćaju, a realizirana kroz brojne elektronske sisteme, koji vozaču pružaju pomoć i asistenciju u različitim uslovima vožnje i stanja na putu.
S tehničke strane, obnovljena B-klasa nudi izuzetno širok raspon ekonomičnih benzinskih i dizel agregata, kojima treba pridodati i modele sa oznakama B 200 Natural Gas Drive i B-Class Electric Drive.
Ponuda modela sa dizel agregatima, počinje modelom sa oznakom B 160 CDI, kojeg pokreće redni četverocilindarski motor radne zapremine 1.461 ccm, a razvija 90 KS, uz 240 Nm okretnog momenta dostupnog u intervalu od 1.700 do 2.500 o/min, u projsjektu troći 4,1 l/100 km, u atmosferu emituje 108 g/km CO2, te postiže maksimalnu brzinu od 180 km/h.
Nešto više snage (109 KS) nudi model sa oznakom B 180 CDI, kojeg pokreće u osnovi isti pogonski agregat. Modele sa oznakama B 200 CDI i B 220 CDI, pokreće motor radne zapremine 2.143 ccm, a dolazi sa 136 ili 177 KS, te 300 odnosno 350 Nm okretnog momenta, što mu uz zavidno nisku potrošnju donosi i adekvatno bolje performanse.
Ponuda benzinskih agregata nije ništa manje zanimljiva. Osnovni model B 180 pokreće redni četverocilindraš, radne zapremine 1.595 ccm, sa 122 KS i 200 Nm okretnog momenta, sa prosječnom potrošnjom od 5,4 l/100 km, emisijom CO2 od 125 g/km, te maksimalnom brzinom od 200 km/h. Na vrhu ponude je model B 250 sa 211 KS i maksimalnom brzinom od 240 km/h.
Ono što vrijedi istaći su svakako i dobro pozicionirane cijene, pa će se osnovni modeli (u Njemačkoj) moći nabaviti za manje od 28.000 eura.