Volkswagen C Coupé GTE – Koncept za kinesko tržište
Volkswagen C Coupé GTE – Koncept za kinesko tržište
Volkswagen na sajmu Auto Shanghai, premijerno predstavlja C Coupé GTE. Ovaj, preko 5 m dugačak automobil, grandioznihh dimenzija i izgleda kombinira ekskluzivnost, savršenstvo i strast.
Njegov izgled, gledano iz svih uglova je impresivan i elegantan, posebno zbog niske siluete i horizontalnih linija, te međuosovinskog rastojanja od preko 3 m i velikih 22-inčnih felgi, koje ga vizuelno čine još dužim i širim.
C Coupé GTE ima jedan od najnaprednijih plug-in hibridnih pogonskih sistema. Čine ge turbo benzinski motor sa direktnim ubrizgavanjem (TSI) sa četiri cilindra, 8-stepeni automatski mjenjač, te elektro-motor integriran u modul mjenjača, a koji se napaja iz litijum-ionske baterije.
TSI motor raspolaže sa 210 KS, dok elektro-motor ima vršnu izlaznu snagu od 91 kW. Takav hibridni sistem razvija ukupnih (trajnih) 245 KS, uz impresivnih 500 Nm okretnog momenta. Baterija je integrisana u stražnji dio vozila i može se puniti, tokom vožnje ili dok je vozilo parkirano.
C Coupé GTE u električnom modu, omogućava autonomiju od 50 km, uz maksimalnu brzinu do 130 km/h, a u takvom režimu vožnje, emisija polutanata ne postoji.
U kombinovanom režimu, prosječna potrošnja (NEDC za plug-in hibridna vozila) iznosi 2,3 l/100 km, a emisija CO2 svega 55 g/km. Proizvođač navodi odlične performanse: ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 8,6 s, maksimalna brzina je 232 km/h, a ukupna autonomija nadmašuje 800 km.
Unutrašnjost donosi očekivani luksuz i eleganciju. Potpuno digitalizirana tabla sa instrumentima i futuristički dizajniran kokpit donose mnogobrojne funkcije, a njihov raspored odaje dobra ergonomska rješenja, te stvara utisak mirnoće i sigurnosti, posebno za putnike na stražnjim sjedištima, koja su razdvojena visokim centralnim „tunelom“.
Prema nepotrvrđenim najavama, vozilo nastalo na osnovu ovog koncepta bi se trebalo pojaviti do 2018. godine, te tako, vjerovatno, biti zamjena za model Phaeton, predstavljen 2002. godine, a koji je praktično još uvijek u svojoj prvoj modelskoj generaciji.