Toyota GR Supra GT4 koncept debituje na sajmu u Ženevi
Toyota GR Supra GT4 koncept debituje na sajmu u Ženevi
Toyota će 5. marta 2019. imati svjetsku premijeru nove GR Supre GT4 koncept na Sajmu automobila u Ženevi.
Riječ je o konstrukcijskoj i proizvodnoj studiji koja istražuje kako se tek predstavljena peta generacije legendarnog sportskog automobila Supra može razviti kao konkurentan automobil za međunarodne utrke GT4, dostupan i pristupačan i za privatne takmičare i male timove u skladu s Toyotinom globalnom odlukom o podršci temeljima motosporta.
Toyota GR Supra ima osnovne odlike koje je čine privlačnim kandidatom za utrke GT4, zahvaljujući savršeno uravnoteženom podvozju, kabini za dvoje, laganoj karoseriji velike krutosti, stražnjem pogonu i vrlo niskom težištu. Kombinacija malog međuosovinskog razmaka i velikog razmaka točkova daje joj idealan „zlatni omjer“ od 1,55 kojim se postiže odlična stabilnost i okretnost koji su vrijedna osobina na trkama.
U konceptnom modelu, koji je razvila TOYOTA GAZOO Racing, odmah je moguće prepoznati Supru zahvaljujući niskom, mišićavom obliku automobila. Na GR Supru GT4 Concept su dodatni posebno oblikovani prednji difuzor i stražnje krilo radi poboljšanja strujanja zraka oko automobila, smanjenja otpora zraka i postizanja optimalnog downforce-a.
Oba dodatka su konstruisana primjenom kompozitnih materijala, izrađeni od prirodnih vlakana kao što su konoplja i lan, umjesto tradicionalno korištenih karbonskih vlakana čime je smanjen utjecaj na okoliš. Umjesto originalnih naplataka od lake legure na automobil su postavljeni trkaći naplatci OZ 11 x 18“ s pet rupa.
Prednji ovjes MacPherson i multilink stražnji ovjes su preuzeti sa originalne Supre, ali uz dodatak takmičarskih opruga, amortizera i stabilizatora. Veliku snagu kočenja koju zahtijevaju utrke osiguravaju kočnice Brembo visokih performansi.
Ispod poklopca motora GR Supra GT4 Concept krije 3,0-litarski šesterocilindrični benzinski motor s turbopunjačem s jednostrukim kolom, uz automatski mjenjač.
Performanse su poboljšane pomoću računara motora namijenjenog motosportu te posebnog ožičenja. Tu su i poluosovine izrađene prema trkaćim specifikacijama i diferencijal s ograničenim proklizavanjem.
U ogoljenu kabinu je postavljen kavez velike čvrstoće te protupožarni aparat prema FIA standardu kao i trkaće sjedalo OMP. Ovaj konceptni automobil je opremljen i posebnim, trkaćim spremnikom za gorivo te sistemom za brzo uljevanje goriva.