Mercedes-Benz Concept GLC Coupé – Koncept u proizvodnim standardima
Mercedes-Benz Concept GLC Coupé – Koncept u proizvodnim standardima
Prateći uspješnu formulu primijenjenu na GLE Coupé koji je iz koncepta za kratko vrijeme prešao put do proizvodnog modela, Mercedes-Benz predstavlja konceptni GLC Coupé, na osnovu kojega bi uskoro trebao nastati proizvodni model.
Da podsjetimo GLE Coupé je u formi koncepta predstavljen prošle godine na sajmu u Pekingu, a već ove godine, u Detroitu predstavljen je kao produkcijski model. Sličan scenario zamišljen je i za kompaktniji, GLC Coupé, koji je upravo predstavljen.
Novi GLC Coupé dugačak je 4.727 mm, širok 2.000 i visok 1.593 mm, sa međuosovinskim rastojanjem od 2.827 mm, što upućuje da će putnici na stražnjim sjedištima imati dovoljno prostora.
Dizajnerski GLC Coupé se oslanja na GLE Coupé, od kojeg je nešto manji, a stilski je smješten između sportskog vozila i crossovera. Posebnu draž daju mu rešetka hladnjaka sa dvije horizontalne prečke, koje se na sredini šire kako bi svorile prostor za veliku trokraku zvijezdu, prozori bez okvira (na vratima) i uzbudljiv stražnji dio sa gotovo vertikalno postavljenim cijevima izduvnog sistema.
Gorden Wagener, vođa dizajna u Daimler AG je prokomentarisao: „ Sa svojim modernim i senzualnim dizajnerskim idiomom, koncept GLC Coupé daje predodžbu o budućnosti SUV modela Mercedes-Benz-a. Istovremeno, prigrlio je tipične vrijednosti tradicionalnog coupéa.“
Kako bi se već na prvi pogled naglasile dobra vozna svojstva i off-road sposobnosti, konstruktori su ovom vozilu podarili velike i široke felge dimenzija 8 J x 21 naprijed i 9.5 J x 21 straga, sa duboko dezeniranim gumama dimenzija 255/50 R 21 i 285/45 R 21 (respektivno), čime je potvrđen credo „Born to race on every ground“.
Za pogon ovog vozila pripremljen je 3.0 V6 biturbo agregat sa 367 KS i 520 Nm okretnog momenta u širokom intervalu od 1.400 do 4.000 o/min. Motor je uparen sa 9G-TRONIC (9-stepenim) automatskim mjenjačem, dok 4MATIC sistem osigurava permanentan pogon na sve točkove.
Iako je vozilo napravljeno u „near-production-standard“ (blizu proizvodnih standarda), proizvođač nije naveo eventualne performanse. Zapravo i to je dio dobro osmišljenog plana predstavljanja koncepta koji će se u bliskoj budućnosti, uz minimalne izmjene, naći u proizvodnji.