Škoda testira GreenLine E Octaviu
Škoda testira GreenLine E Octaviu
Češka Škoda krenula je u realni test električne Octavie. Deset primjeraka ovog Škodinog modela krenulo je na put sa ciljem da prikupe važne informacije o njihovoj upotrebljivosti u svakodnevnim uslovima, šta su prednosti i nedostacima ovog modela. Octavia Green E Line je prvi automobil češkog proizvođača sa čisto električnim pogonom.
Testni model Octavia Green E Line baziran je na serijskoj Octavi Combi, ovaj model je opremljen modularnim rješenjima poput baterije, električnog motora i inteligentne kontrole spremljene energije. Električni motor razvija snagu od 85 kW, dok maksimalni obrtni moment iznosi 270 Nm. Octavia Green E Line sprinta od 0 do 100 km/h za 12 sekundi, a maksimalna brzina nije puno veća, skromnih 135 km/h.
Octavia Green E Line električnu energiju pohranjuje u litij ionske baterije, a autonomija baterije je 140 kilometara što bi trebalo zadovoljiti potrebe zaposlenika koji svakodnevno automobilom putuju do svog radnog mjesta u gradskim okruženjima. Baterija koja se nalazi u test Octavi najsavremenija baterija koja je napravljena od 180 litij ionskih ćelija koje zajednički proizvode energiju od 26,5 kWh. Baterija koja teži 315 kilograma smještena je dijelom ispod podnice, a dijelom u prtljažniku.
Štedljivi motori već danas su Škodinim automobilima što ih je svrstalo među najefikasnije na tržištu. Najnoviji primjer je novi mali kompaktni automobil Citigo, koji će se na cijelom evropskom tržištu naći početkom ljeta 2012. Green tec verzija modela Citigo troši oko 4,2 l/100 km, uz prosječnu emisiju CO2 od 97g/km. Ono čim se Škoda može još pohvaliti jeste čak sedam modela sa prosječnom emisijom CO2 ispod 100 g/km.
Čelni čovjek Škode prof. dr. Winfried Vahland izjavio je: “Octavia Green E Line demonstrira našu tehnološku kompetentnost na polju električne mobilnosti i predstavlja značajan korak naprijed u našoj opsežnoj strategiji održive mobilnosti”. “Naš razvoj se, pri tome, odvija u uskoj saradnji s Volkswagen koncernom.”
Dr. Eckhard Scholz, član Uprave zadužen za tehnički razvoj, dodaje: “Dugoročni cilj Škode i cjelokupnog Volkswagen koncerna jeste, stvaranje održive mobilnosti koja se temelji na sistemima za obnavljanje energije. Električni pogon postaje, bez sumnje, sve važniji za mobilnost bez štetnih emisija. Naš koncern se u tom smislu nalazi na pravom putu.”