Renaultov motor mogao bi imati problema s turbom u Maleziji
Renaultov motor mogao bi imati problema s turbom u Maleziji
Timovi koji koriste Renault motore imali su očajne rezultate na predsezonskim testiranjima, ali ipaku su u posljednji momenat uspijeli rješiti većinu problema do prve utrke koja je vožena za VN Australije.
Naredna utrka vozi se za VN Malezije na kojoj vladaju visoke temperature i visok stepen vlažnosti zraka zbog čega motori trpe dodatna opterećenja. Pored toga konfiguracija same staze izuzetno je teška, pa je utrka u Maleziji često najbolji pokazatelj koliko je motor snažan i pouzdan.
Zbog svega navedenog u Renaultu smatraju kako će turbine novih V6 motora biti pod velikim opterećenjima zbog velikih pravaca, a radi podsjećanja, maksimalni broj okretaja turbine F1 motora iznosi 100.000 okretaja u minuti.
“Probleme koje smo imali u Australiji većinom smo rjiešili u laboratoriju, dok će preostali dio biti pod kontrolom do petka, odnosno početka slobodnih treninga u Maleziji. Tokom vikenda možemo očekivati nove probleme, no sada ćemo biti u mogućnosti učinkovitije reagovati na njih. Zahtjevnost Sepang staze uveliko je porasla dolaskom novih motora. Atmosferski motori su u Maleziji bili manje opterećeni nego na ostalim stazama jer je visok postotak vlage u zraku smanjivao njihovu snagu. Dva duga pravca na malezijskoj stazi nisu bila toliki problem jer je smanjenje snage bilo dobrodošla kompenzacija i čuvalo je motore.”
“S turbobenzinskim motorima to više nije slučaj, jer se sistem gorive smjese kontroliše, pa motori, ako to vozač zahtijeva, mogu stalno raditi pod punim opterećenjem. Posebno će na udaru biti turbopunjači, koji će dva puta u krugu na desetak sekundu morati raditi pri maksimalnom opterećenju, odnosno 100.000 okr./min.”