Audi A5 DTM
Audi A5 DTM
Internacionalni Motor Show (IAA) u Frankfurtu donio je još jedan novitet ali ovog puta iz motorsporta. Naime, Audi predstavio novi DTM auto sa kojim će se natjecati u istoimenom šampionatu u sezoni 2012. Nakon V8 quattro (1990-1992) i A4 (2004-2011), marka s četiri prstena odlučila je koristiti svog Coupea u najpopularnijoj međunarodoj touring utrci automobila.
Novi Audi A5 DTM, koja nosi interni naziv “R17”, odgovara novim tehničkim propisima koji će stupiti na snagu u 2012 sezoni. Projekt je utemeljen na tri ključna cilja: sigurnost vozila, smanjenje troškova do 40 posto i spektakularan vanjski dizajn. IAA posjetitelji su imali priliku da se iz prve ruke steknu dojam o novom automobilu, koji se mogao pogledati u Audi dvorani od 13-25 septembra. Audi A5 DTM treba da nastavi niz pobjeda svojih uspješnih prethodnika s kojim Audi je osvojio četiri od posljednjih sedam DTM naslova. Kompletno tijelo novog Audia DTM u potpunosti izrađeno od ugljika. Kombinacija monocoqua od ugljičnih vlakana i čeličnog kaveza postavlja nove standarde u pogledu sigurnosti za trkaće touring automobila. Osim toga, šasija je jedan od više od 50 komponenti koje su identične za sve DTM vozila.
“Zbog tih dijeljenih komponenti bilo moguće postići cilj smanjenja troškova do 40 posto bez negativnog utjecaja na sigurnost i atraktivnost DTM vozila”, objašnjava voditelj Audi Motorsport Dr. Wolfgang Ullrich, koji je bio zadužen za razvoj novog Audi A5 DTM. A5 DTM dug je 5,01 metara, širok 1,95 metara i visok 1,15. Međuosovinski razmak kod svih DTM vozila je identičn, a to je 2.750 milimetara. Kao i njegov prethodnik, A5 DTM pokreće V8 motor sa snagom od oko 340 kW (460 KS). Mjenjač je sa šest stepeni prijenosa.
Uloženi trud i tradicija koju Audi ima u motorsportu, garant je da će DTM dobiti još više na kvalitetu i uzbudljivosti.