Sajam automobila u Parizu 2016: Ateca X-Perience nova uzdanica Seata

seat-ateca-experience-paris-motor-show-2016-01

Sajam automobila u Parizu 2016: Ateca X-Perience nova uzdanica Seata

Seat je Salon automobila u Parizu odabrao kao mjesto za otkrivanje pojedinosti o najvećoj proizvodnoj ofanzivi u svojoj historiji. Marka će nakon Atece, u 2017. godini aktualizirati i Leon, lansirati petu generaciju Ibize te, što je danas također obznanila, okončati fazu ofenzive debitiranjem u segmentu crossovera s novim modelom Seat Arona. 

Arona je naziv grada smještenog na otoku Tenerife, sastavnom dijelu Kanarskih otoka, kao i mjestašca u talijanskoj regiji Pijemont. Nova Seat Arona razvit će se i proizvesti u tvornici marke Seat u Martorellu, u Barceloni.

Predsjednik marke Seat Luca de Meo objasnio je da će „modeli Leon, Ibiza i nova Arona, zajedno s Atecom, ojačati marku Seat kako s komercijalnog i financijskog stajališta tako i po pitanju imidža marke. Naredna će 2017. biti uistinu posebna godina za Seat“.

seat-ateca-experience-paris-motor-show-2016-02

Ateca X-Perience, novo iskustvo SUV-a

Marka Seat predstavila je novu Atecu X-Perience u Parizu i ona je, zajedno s Atecom, biti u centru pažnje od 1. pa sve do 16. oktobra. Ateca X-Perience pustolovnija je offroad verzija prvog SUV-a marke Seat, koji je do sada već postao njezin treći stub.

U prvih nekoliko mjeseci nakon lansiranja prikupila je više od 21 000 narudžbi, više od 39 miliona mrežnih posjeta te 1,5 milijuna konfiguracija putem interneta. Ateca X-Perience, nadahnuta mediteranskom kulturom, pokazuje se sa svoje najpustolovnije offroad strane te predstavlja koncept koji predočuje mogućnosti obitelji Ateca i njezina budućeg potencijala.

seat-ateca-experience-paris-motor-show-2016-03

Izložbeni prostor Seat, 4D iskustvo za doživljaj marke

Salon automobila u Parizu idealno je mjesto za predstavljanje vizije poduzeća Seat, s povezanim automobilom kao krilaticom za buduću mobilnost. I tom je prilikom jedinstvena inscenacija koncepta dvostrukoga izložbenog prostora prikazana na način koji do sada nije viđen ni na kojem salonu automobila, a temelji se na 4D iskustvu koje posjetiteljima omogućuje dobivanje uvida u život i iskustvo ove marke, kao i grada Barcelone.

U skladu sa sve većom ulogom koju digitalizacija zauzima u korporativnoj strategiji poduzeća, slogan „Seat Always ON!“ služi kao nadahnuće za način na koji marka predstavlja svoj imidž u Parizu.

seat-ateca-experience-paris-motor-show-2016-04

Izložbeni prostor sadrži 4D amfiteatar s neprestanom konferencijom za medije te konfigurator vozila koji počiva na tehnologiji BitBrain, pomoću koje se Seat Ateca može individualizirati u skladu s emocijama i neurološkim afinitetima posjetitelja.

Vanjsko područje izložbenog prostora sadrži prostoriju za medije, zonu za opuštanje te, između ostalog, prostor za druženje kako bi posjetitelji mogli doživjeti i iskusiti marku. Koncept „Created in Barcelona“ taj će grad također prikazati u novom svjetlu kako bi naglasio njegovu savremenost i ulogu kao međunarodnog revolucionarnog centra urbanog dizajna, mahom vrijednosti koje dijeli s markom Seat.

seat-ateca-experience-paris-motor-show-2016-05

Seat, marka koja je spremna stvari uzdići na novu razinu

U sljedećih će deset godina automobilski sektor proći kroz revoluciju na temelju inovacija u elektrifikaciji, digitalizaciji, novih usluga mobilnosti i povezanog automobila. Kako bi se mogla suočiti s tim izazovima, marka Seat uspostavila je Easy Mobility Team, interdisciplinarni tim čiji je cilj provesti preobrazbu poduzeća po pitanju triju glavnih radnih područja: digitalizacija i R&D (istraživanje i razvoj), iskustvo kupaca i poslovni razvoj.

„Povezani automobil, samo centru iskustva kupaca, naša je vizija budućnosti mobilnosti. Automobil želimo usidriti kao uslugu koja nudi digitalno, povezano iskustvo. Uzdizanje marke Seat na novu razinu ne znači samo naporno raditi kako bi se nastavilo s isporukom još boljih proizvoda i usluga našim kupcima već i iskoristiti ovu revoluciju kako bismo ovaj put odigrali ulogu predvodnika u pogledu na neke od novih trendova. Želja nam je učiniti marku Seat sposobnom pružiti najjednostavnije iskustvo mobilnosti u ovoj okolini koja podliježe stalnim promjenama.”, naglasio je Luca de Meo

seat-ateca-experience-paris-motor-show-2016-06

Seat želi biti vodeća marka na području povezivosti i digitalizacije. Stoga je poduzeće primjerice postalo prva marka u svjetskoj automobilskoj industriji koja nudi aplikaciju kompatibilnu s aplikacijom CarPlay, a koja omogućuje zrcaljenje sadržaja s iPhonea i njihovo upravljanje iz automobila.

Cilj drugog radnog područja za marku Seat poboljšati je iskustvo kupaca u vezi s kupnjom i svim povezanim uslugama. Marka je u skladu s tim poslanjem lansirala Seat Live Store, revolucionarnu platformu koja korisnicima omogućuje detaljan, virtualan i individualiziran pogled na sve pojedinosti u automobilu. Kompanija je također sklopila ugovor s poduzećem Amazon France kako bi komercijalizirala model Mii by Mango preko toga gigantskog pružatelja online prodajnih usluga.

seat-ateca-experience-paris-motor-show-2016-07

Seat će svoj trud također usmjeriti na poslovni razvoj, i to korištenjem novih ekosustava mobilnosti, kako bi svladao izazove s kojima se suočava po pitanju urbane infrastrukture, prometnih sustava i vozila. Primjer te vizije sklopljeni je ugovor između poduzeća Seat i Conector radi lansiranja startup akceleratora specijaliziranog za automobilsku industriju i mobilnost, kao i implementacija, barem što se tiče Barcelone, istraživačkog centra za urbanu mobilnost CARNET.

Seat, snažan i spreman na svoju najveću proizvodnu ofenzivu

Digitalna promjena kompanije preklapa se s vremenom kada Seat konsolidira svoje financijske rezultate i priprema se na svoju najveću ofenzivu novih modela. Seat napreduje prema održivoj profitabilnosti te namjerava okončati 2016. godinu s ostvarenom dobiti.

Tvrtka bilježi polugodišnju operativnu dobit za 2016. godinu od 93 milijuna eura, što je 77 % više od istog razdoblja u 2015. godini. Prodaja se uz to povećava četvrtu godinu zaredom, s 277 100 vozila prodanih do kolovoza ove godine. Seat će nakon Atece u nadolazećim godinama lansirati tri nova modela – aktualizirani Leon, Ibizu pete generacije i Seat Aronu.

 

Kategorije: Auto sajam