Marka DS na 16. Šangajskom Salonu
Marka DS na 16. Šangajskom Salonu
Međunarodni salon u Šangaju otvorit će svoja vrata za širu javnost 21. aprila. Nezaobilazan susret za DS, novu vrhunsku automobilsku marku koja inspiraciju pronalazi u francuskom luksuzu i smješta Kinu u samo srce svoje strategije svjetskog razvoja.
Tri godine nakon što je lansirana u Kini, marka DS ondje namjerava nastaviti svoj razvoj. Uz tri proizvoda u prodaji u toj zemlji tijekom 12 mjeseci i 82 prodajna mjesta u posebnoj mreži, marka istodobno u Kini i Europi lansira novi DS 5! A kao dokaz svoje ambicije, ondje će se predstaviti posebno izdanje novog modela DS 5: DS 5 Golden Mat. Mjesto susreta je paviljon 7.1. DS Automobiles, nova premium marka grupe PSA, mjesec dana nakon lansiranja na Ženevskom salonu nikako ne propušta ovaj 2. međunarodni susret godine: Šangajski salon.
Svjetska marka
Danas je Kina prioritet Marke DS. To dokazuje njezin štand, na kojemu će po prvi puta u zemlji predstaviti svoj logotip „DS Automobiles“, potpis „Spirit of avant-garde“ i najnoviji model: novi DS 5. Kao prava perjanica Marke, taj automobil savršeno utjelovljuje identitet DS i istodobno je lansiran u Europi i Kini.
„Istodobno lansiranje novog modela DS 5 u Evropi i Kini važan je korak u ostvarenju naše strategije međunarodnog napretka i razvoja proizvoda. Naš je cilj da s vremenom imamo gamu od šest svjetskih automobila!“ kaže Yves Bonnefont, glavni direktor Marke DS.
Premium marka
Na štandu od 986 m2 u paviljonu Premium 7.1. bit će izloženo čak 10 modela DS, a među njima i novi DS 5. Od modela DS 23, simbola nasljeđa Marke, do izložbenog automobila DS 5 MoonDust, uključujući DS 5 LS, SUV DS 6 i novi DS 5 Golden Mat, posjetitelj će moći uroniti u svijet profinjenosti, posvećenosti detaljima, dizajna i tehnologije.