Citroën na ženevskom sajmu 2015.: 50 milijona automobila i još više kreativnosti!
Citroën na ženevskom sajmu 2015.: 50 milijona automobila i još više kreativnosti!
Kreativnost, odvažnost, a ponekad čak i određena drskost sastojci su od kojih je satkana „success story“ marke Citroën, koja traje više od 95 godina!
Uspjeh koji će se u proljeće 2015. prikazati simboličnim rezultatom: 50 milijona automobila, koje potpisuje „double chevron“, prodanih od nastanka Marke. Prepoznatljiv potpis, simbol automobila snažnog stila, udobnih, hrabrih i jednostavnih za upotrebu te s inovativnim uslugama.
Danas se Citroën oslanja na svoj DNK koji “kreativnost i tehnologiju stavlja u službu ugodnosti”, te time i dalje ulaže u svoj identitet kreativne i drukčije marke, koja nudi vedru i opuštenu mobilnost, kao i uglađeniji pristup automobilu putem svojih proizvoda, usluga ili svoje mreže.
Modeli i koncepti koji su predstavljeni na štandu Citroëna na Ženevskom salonu svjedoče o toj dinamici i nadahnuti su identitetom marke Citroën kako bi ponudili pročišćen i optimističan dizajn, udobnost za tijelo i duh te inteligentnu tehnologiju.
Svjetska premijera
- novi CITROËN Berlingo Multispace
- jedinstveni koncept: Berlingo MOUNTAIN VIBE CONCEPT
Novosti
- Nova gama CITROËN C4
- CITROËN C3 Picasso “Black Top”
Obnovljena gama
- Citroën C4 Cactus (i koncept: C4 CACTUS AIRFLOW 2L):
- Novi Citroën C1
- Citroën C4 Picasso i Grand C4 Picasso
- Citroën C-Elysee
Ženevski salon za širu će javnost biti otvoren od četvrtka 5. ožujka 2015. Štand marke Citroën nalazi se u Paviljonu 6.