Nova tvornica Renault-Nissan
Nova tvornica Renault-Nissan
Renaultovo prisustvo u Maroku traje već više od 80 godina. Ovu zemlju krasi izuzetno povoljan geografski položaj između Atlanskog okeana i Sredozemnog mora. Renault je prepoznao ambiciju Maroka ka industrijskom razvoju, te je uz pomoć domaćih vlasti, novom tvornicom u Tangieru postavio novi globalni standard za automobilsku industriju.
U novoj će se tvornici sklapati novi MPV model Dacia Lodgy. Time će se rasteretiti tvornice u Pitestiju i Kazablanki, koje rade punim kapacitetom, a Alijansa će moći udovoljiti zahtjevima kupaca za pristupačnijim modelima, koji nude odličan omjer uloženo-dobiveno. Uporedo sa tvornicom u indijskom Chennaiju, novi pogon u Tangieru, bit će ključan za globalni rast Alijanse. Kako bi se postigli najbolji mogući standardni kvalitete, organizovan je ambiciozan trening program svih zaposlenih.
Osim toga, nova je tvornica dizajnirana kako bi udovoljila ekološkoj politici Alijanse, čemu svjedoči smanjenje emisije ugljen dioksida za čak 98 posto, što predstavlja godišnje smanjenje ukupne emisije ugljen dioksida od 135.000 tona. Naime, tvornica neće ispuštati otpadne vode u prirodu, a i ukupna količina potrebne vode, smanjena je za 70 posto. Ovaj je rad prepoznala i Evropska Unija, zbog čega je Renault u 2011. godini osvojio petu po redu Sustainable Energy Europe nagradu u kategoriji proizvodnje.
Renault u Maroku
Renault je sa prodajom vozila u Maroku krenuo 1928. godine, a danas je najprodavaniji brend u ovoj zemlji. U prošloj 2011. godini, Renault grupacija je zabilježila tržišni udio od 37 posto i to sa brendovima Dacia (koja je i tržišni lider), odnosno Renault (drugi po prodaji). Renault grupacija također posjeduje i najveću prodajnu mrežu u Maroku sa 64 prodajno-servisna objekta, a čak 97,4 posto kupaca izražava zadovoljstvo kupljenim vozilima i postprodajnim aktivnostima. Renault u Maroku već posjeduje tvornicu u Kazablanki u kojoj se proizvode putnički i dostavni Kangoo, Logan i Sandero.
Renault-Nissan alijansa
Renault-Nissan alijansa je strateško partnerstvo između evropskog Renaulta i japanskog Nissana, koje datira od 1999. godine. Alijansa je u 2011. godini prodala 8,03 miliona vozila, uključujući i vozila novog ruskog partnera AvtoVaz. U proteklih 12 godina, multikulturalna alijansa snažno se razvila, naročio na rastućim tržištima.